• Shell utrzymuje pozycję lidera światowego rynku środków smarnych już 19. rok z rzędu
  • Lojalność w dynamicznym świecie e-commerce. Powszechne zjawisko czy Złoty Graal?
  • Poznaliśmy zwycięzców e-Board of Directors
Shell utrzymuje pozycję lidera światowego rynku środków smarnych już 19. rok z rzędu
Lojalność w dynamicznym świecie e-commerce. Powszechne zjawisko czy Złoty Graal?
Poznaliśmy zwycięzców e-Board of Directors
Shell utrzymuje pozycję lidera światowego rynku środków smarnych już 19. rok z rzędu

Shell po raz 19. z rzędu znalazł się na szczycie globalnego rynku środków smarnych. Wyjątkowe osiągnięcie koncernu potwierdza najnowszy raport cenionej firmy analitycznej Kline & Company.
Lojalność w dynamicznym świecie e-commerce. Powszechne zjawisko czy Złoty Graal?

Każdy menedżer intuicyjne wie, jaki jest lojalny klient. To ten, który powraca i kupuje nasze produkty. Czy jednak tylko taki? Informacje pozyskane od konsumentów w badaniu „Lojalność w e-commerce 2025” zrealizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i instytut badawc...
Poznaliśmy zwycięzców e-Board of Directors

21 listopada br. podczas gali w warszawskim Hotelu Bellotto, ogłoszono laureatów pierwszej edycji konkursu e-Board of Directors, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli biznesu, retailu, e-commerce i technologii, którzy...
Jak płyn hamulcowy wpływa na skuteczność hamowania i dlaczego trzeba go wymieniać?

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że klient skarżył się na miękki pedał hamulca? Czy widziałeś elementy układu hamulcowego z nadmierną korozją i nie byłeś pewien, co jest tego przyczyną? Być może konieczna jest wymiana płynu hamulcowego. Marcin Ostrowski, trener technicz...
Polscy konsumenci na zakupach coraz bardziej świadomi, wymagający i ostrożni

Zakupy w e-commerce stają się coraz bardziej odpowiedzialne i „zielone”. Z najnowszego raportu „Odpowiedzialny e-Commerce 2025” wyłania się obraz polskich konsumentów, którzy coraz lepiej rozumieją ideę zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności w Internecie. Znajomość p...
Wellbeing pracowników w centrum logistyki

Firmy, które inwestują w zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników notują nawet 30% niższą rotację kadr i wyższą efektywność operacyjną. Nic więc dziwnego, że dobrostan zespołów to jeden z kluczowych czynników kształtujących nowoczesne parki logistyczne. Magazyny, ...
Kto dostanie tytuł „MOST WANTED”?

Ogłoszono nominacje do e-Board of Directors 2025
Rok-Log Logistic w Prologis Park Poznań II

Rok Log Logistic, polska firma oferująca kompleksowe rozwiązania logistyczne – od magazynowania, przez co-packing, konfekcjonowanie, składanie z wypełnieniem standów ekspozycyjnych, po obsługę e-commerce – rozpoczyna nowy etap ekspansji w Wielkopolsce. Spółka podpisała u...
W trosce o wygodę i środowisko: zmywacz do hamulców Textar Formula XT

Zmywacz do hamulców jest przydatny do usuwania nawet najbardziej uporczywych zabrudzeń. Działa szybko i nie pozostawia śladów. Nic dziwnego, że warsztaty samochodowe często stosują go do czyszczenia wszelkich tłustych lub oleistych plam, a zużycie środków tego typu jest ...
Dostawa to kluczowy element budujący zadowolenie i zachęcający do e-zakupów

Szybkość, jakość i ciągła komunikacja w dostawach – Polacy coraz bardziej wymagający wobec e-commerce

ConTrust Communication

Jesteśmy zespołem doświadczonych doradców,  którzy analizują, projektują i wdrażają efektywne strategie  komunikacyjne. Wykorzystując narzędzia public relations jako element  polityki marketingowej, wspieramy naszych Klientów w realizacji ich  celów biznesowych. Jako partnerzy dla firm i instytucji, szukamy skutecznych i kreatywnych sposobów dotarcia do pracowników,  klientów, kontrahentów i mediów.

Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.